maanantai 4. huhtikuuta 2011

Viime viikon liikunnat

Palasin tossa äsken salilta ja olo on kuin uitetulla koiralla, sen verran kiva ilma tuolla on ja mullahan ei tietenkään ollut sateenvarjoa tai edes hupullista takkia (kumpparit sentään oli:D). Mutta asiaan... Mulla on tunnukset HeiaHeiassa ja mä olenkin sinne viime tiistaista asti kirjaillut ylös liikkumiseni. Tosin mitään kaupassa käyntejä tai lyhyitä kävelymatkoja mä en sinne läheskään aina kirjaa, vaikka ne toki hyvää hyötyliikuntaa ovatkin.

Tässä siis viime viikon liikunnat:
tiistai: uinti 30min
keskiviikko: koiran kanssa lenkkeily 1h 
torstai: koiran kanssa lenkkeily 15min
           reipas kävelylenkki 50min
perjantai: kuntosali 1h
              koiran kanssa lenkkeily 40min
              kävely 30min
lauantai: kuntosali 1h
sunnuntai: koiran kanssa lenkkeily 1h


Tästä lähtien mä alan julkaisemaan mun liikuntapäiväkirjan aina kerran viikossa maanantaisin ja ne löytyy aina liikuntapäiväkirja-tunnisteen alta, ylläri.:D

Ei kommentteja: