maanantai 18. huhtikuuta 2011

I LOVE Mondays

I'm soo happy now! Miks? No siks, et ulkona on noin ihana ilma ja heti aamulla saa herätä auringonpaisteeseen. Ehkä kuitenkin oon tosi ilonen myös sen takia, että sain raahattua itteni tänään taas tunniks salille treenaamaan ja sen jälkeen puoleks tunniks uimaan. Ja mikä fiilis jo treenatessa, mutta varsinkin nyt! En tajuu miks salille lähtemisestä tuli hetkeks niin vaikeeta, ku kuitenki liikunta antaa niin hyvän fiiliksen ja auttaa jaksamaan. Huomiselle ja ylihuomiselle mulla on samat suunnitelmat, mutta torstaina mä suuntaankin Kainuuseen pääsiäisen viettoon. Sain tänään jopa haettua junaliput reissua varten ja siinä samalla heräteltyä reilausintoa uudelleen. En vaa enää kerkee reilailemaan ennen töiden alkua, mutta onhan mulla tässä aikaa.



Aamulla omena-allbran-joqurtti -sekotusta auringonpaisteessa ja äsken kasvissosekeittoa raejuustolla, nam!

On vaan jotenkin niin helppoa palata entiseen ja syödä epäterveellisesti liikunnanpuutteesta puhumattakaan. Pitää vaan tehdä töitä sen eteen, että mun elämäntaparemontti alkaa tuottaa tulosta. Muutokset ei tapahdu hetkessä, mutta tän päivän kaltasten fiilisten jälkeen on taas helpompi mennä hyvillä mielin eteen päin.:)

Ei kommentteja: