sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Peter is smart, he knows each European country by heart He likes to sit under an apple tree on his yard And wait for an apple to fall


Tänään on ollu super ihana ja aurinkoinen päivä! Heräsin vähän yhen jälkeen, kun kerrankin meillä oli niin hiljasta, etten herännyt jo about kaheksalta. Tietenkin ois voinu nauttia niistäkin aamupäivän tunneista, mitkä mä skippasin nukkumalla, mutta oon mä kerenny nauttia auringosta ihan näinkin. Käytiin iskän kanssa taas vähän autokaupoilla ja nautittiin kevään ekat jätskit ihan taivasalla. (Pirulo tropical on namia!).

Sit oonki hakannu mattopiiskalla meiän sohvatyynyjä ja -päällisiä ja kuunnellu samalla hyvää musiikkia. Ja mä olin ulkona topilla ja shortseilla eikä ollu edes kylmä! Sitten kun mä vihdoin sain työt tehtyä hain sisältä pari lehteä ja lueskelin niitä. Lämpömittari näytti +21 eli kylmä ei tosiaankaan ollut.




Tuolla auringonpaisteessa istuskellessa tuli kyllä kova hinku trampalle, mutta vielä pitää kuulema odottaa, että piha vähän kuivuu ennen kuin trampan voi taas talven jäljiltä kasata. Ehkä ens viikonloppuna.. Se kuluttais niin mukavasti kaloreitakin siinä hauskanpidon lomassa. Toisaalta mulla on kyllä niin hirvee hiilaripöhö viikonlopun jäljiltä, että tälle fiiliksellä (activiaa kiitos) ei tekis paljon mieli edes hyppiä. Äitikin totes tänään, että onko multa taas karannu mopo vähän käsistä syömisten suhteen. No ihan oikeessa oli. Oon just tällänen, että kun sallin ittelleni kerran jotain niin se jää sitten vähintään viikoks päälle. Tällä kertaa syyllisiä on ne viime sunnuntaiset leffaeväät. Tällasella ololla ei oikein tee edes mieli liikkua. No mutta tää saa olla viimenen postaus tästä aiheesta ennen kesää. En nimittäin halua, että mulla on mitään syytä postata näissä merkeissä. Esimerkiksi ylppäreihin on aikalailla tasan seitsemän viikkoa (no eilen oli) ja ennen niitä ois kiva vähän keventyä ja kiinteytyä. Luonnostelin perjantaina mun tulevan ylppärimekon, se tulee olemaan aivan mielettömän upea, mikäli mä vaan saan toteutettua paperilla olevat suunnitelmat. Eikä se laihtuminenkaan tietenkään pahitteeksi olisi.


Äsken eksyin sivustolle nimeltä Skinny VS Curvy ja löysin aika motivoivia kuvia:


Alexandra Burkella on ihana kroppa! Näkee että treenattu on, mutta kuitenkin tosi luonnollinen ja kurvikas.:) Mäki haluun mun vatsan tohon kuntoon!

Ja jotta tää postaus ois mahollisimman sekava ja ihan ku joku tilkkutäkki, ni laitetaan tähän vielä Paradise Oskarin tän vuoden euroviisubiisi:


Yleensä en Euroviisuja kattele (tänkin biisin kuulin perjantaina ekaa kertaa), mutta tänävuonna voisin tehdä poikkeuksen. On nimittäin niin ihana biisi sekä sanoitukset ja "Oskarilla" on lavakarismaa!

Ei kommentteja: