perjantai 15. huhtikuuta 2011

niskasta kii

Mä pyrin aina tarttumaan hetken ja antaa elämän viedä mukanaan, mitä vastaan tuleekaan, mutta nyt on kyllä sellanen ajopuufiilis, ettei tosikaan. Mulla kun tätä aikaa nyt on ihan yllinkyllin ennen toukokuun alkua (työt alkaa silloin), niin tulee nukuttua pitkään ja valvottua myöhään ja siihen väliin mahtuu välillä enemmän ja välillä vähemmän (lue: ei mitään). Tällanen lomailu saa mut jossain vaiheessa tooosi laiskaks, sellaseks aikaan saamattomaks. Tänäänkin olin kovasti muka lähössä keskustaan ja sitä kautta treenaamaan, mutta jotenki kummasti koko ajan tuli jotain parempaa tekemistä, joka kyllä vei aikaa, mutta oli aika mitään sanomatonta. Nyt jos voisin päättää uudestaa, niin todellakin olisin käyttänyt tämänkin päivän paremmin hyödyksi. Mulla on hyvä fiilis silloin, kun mun elämässä on asiat, niin pienet kuin suuretkin, edes tyydyttävässä järjestyksessä ja tällä hetkellä tuntuu, että kaikki on ihan levällään ja mun pään sisäinen maailma on yhtä suurta kysymysmerkkiä.

mun ruokapäiväkirja on ollu viimepäivinä yhtä suurta ERRORIA ja tänään tuli superlatiivi vastaan

enkä oo edes muistanu syödä mun ravintolisiä!

kellokin käy jo melkein puolta yötä eli tää päivä on kohta ohi

mut ah, huomiselle tämä listojen ja järjestelmällisyyden rakastaja on tehnyt to do -listan, jota aion noudattaa

huomiseen!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä ravintolisiä 'käytät'`?
käytätkö muuten alkoholia tai käytkö esim baareissa ?

Viivi kirjoitti...

Muistan ton ajan kanssa kun kirjoitukset oli ohi,pääsykokeisiin ei oikein tarvinnut valmistautua ja työ oli alkamassa vasta toukokuun lopussa. Lähemmäs kaksi kuukautta oli vain yhtä lorvailua. Onneksi oli koira, joka piti vähän järjissään ja pakotti jotain rytmiä. Mä oikeasti suosittelen noita listoja tms. joka pistää jotain rytmiä ja sääntöä päivään. Tulee tehtyäkin sitten jotain :)

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
No aika monta purnukkaa löytyy. Biotiini hiuksille ja kynsille, sit magnesium ettei treenaminen aiheuta suonenvetoi ja lisäks viel sellast kalaöljyvalmistetta mis on kaikki vitamiinit ja hivenaineet samassa kapselissa..:)
Kyllä mä käyn baareissa about 2krt kuussa ja alkoholiakin niinä kertoina käytän..:P


Viivi,
Nii ei tällänen liian pitkä lomakaa kiva oo..:P Sitku ois viel itsekuria noudattaa noit listoi..:D