torstai 14. huhtikuuta 2011

Ihan eggmeatilla!

Siis kananlihalla..:D Haha. Mulla on ollu tänään kylmä sisällä, mut kuuma ulkona, öö? Esimerkiks Jumbon Cittarin kahvilassa olin ihan jäässä samalla ku täytin mahaa milläs muullakaan kuin SAVUKALAPATONGILLA!:D

no nam!

Jumbos on pari paikkaa mis on pakko AINA käydä. Ne on Cittarin kahvila patongittelun (vähä niiku kahvittelun) merkeissä sekä H&M.

Taas mahtu neljäkakkoset. Pieni askel ihmiskunnalle, mutta jumalattoman suuri harppaus mulle!:D

Joo'o. Kyllä noilla pylväillä pystyssä pysyy. Olin muuten kovasti menossa salille Jumboreissun jälkeen, ja siks mulla oli jo toi treenaamiseen ostettu toppikin päällä (ja muut salikamat valmiiks pakattuna laukussa).



Tollasissa vaatteissa mentiin. Siis päivänasu.:D Älkää pelätkö, ei tuu toistumaan (ainakaan kovin useasti).
 Nii ja tajuun kyl, et mut on aika helppo tunnistaa. Mut ei se oikeestaan haittaa. Mut kertokaa tutut ja vähän tuntemattomammat, jos tunnetaan tai tiedetään toisemme ihan irl!:D

Ulkona oli lämmintä ja keväistä ja ehkä siks mulle tuliki ihan karsee autokuume! Siks se mun salille menoki vähä jäi, ku me isin kanssa keskusteltiin autoista ja vähä käytiin kattelemassakin eri vaihtoehtoja. Se on tää kevät! Ja ai että, kyllä isi on ylpeä tyttärestään. Nyt on joku joka ymmärtää, ku äiti ei ihan tajuu...

BTW, mulla on sillee tosi jees fiilis nyt, mutta toisaalta tuntuu, että otan vähä liianki rennosti. Esim. tänään saatoin nautiskella kaverin kanssa Ben&Jerry'siä jne.. Oou. No mut ainakaa en syö määrällisesti paljon, vaikka laatu onki vähä hakusessa.... Se on elämää.

Btw2, sitku mul on auto alla mä luukutan tätä iha täysiä:


Saatto olla läppä tai sitten ei. ;)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heips! ajattelin vaan tiedustella, minkä pitunen oot? et nimittäin oikeesti näytä 90 kiloselt! :D äsken kysyin mun siskolta et arvaa, minkä painonen toi tyttö on, ja mun sisko veikkas 70.

Anonyymi kirjoitti...

goosebumps on kananlihalla :)

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Nii.:D oon siis 173cm.:)


Anonyymi,
Haha, tiedän.:)

senttinen kirjoitti...

Se on muuten totta, että on ihan suht helppoo syödä määrällisesti ja kalorillisesti ok:sti, mut sitten se laatu... Mutta pienillä muutoksilla kerrallaan pitäis päästä parempaan elämään :)

Bella kirjoitti...

senttinen,
Niimpä, kyl sen kaiken järjen mukaan pitäis niin mennä!:)

Anonyymi kirjoitti...

woah tulin myöskin toteamaan ettet kyllä näytä grammaakaan yli 70-kiloiselta!! tosi kiva vartalo!:)