keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

love the life you live, live the life you love

Tänään mul on ollu ihan super voimaton olo. Tuntu tosi pitkälle iltapäivään asti siltä, että kuume vaan nousee ja en sit viittiny lähtee salille rasittamaan itteeni, ku äitiki pelotteli pyörtymisellä ynnä muulla. Kuumetta ja pientä flunssan poikasta tosiaan oli, mutta sit loppu päivästä alkoki olla jo parempi olo. Mun flunssat on aika useesti just tällasia pikasia, mut se on oikeestaan vaan hyvä juttu. Tänäänkin sain uutta energiaa huoneen siivoamiseen ja sain vaihdettua jopa lakanat. Enää puuttuu vaan päiväpeitto, joka saapuu heinäkuussa, kiitos Ellos.


 Mul on jääny vähän lehtiä rästiin ja niidenkin läpi kahlaamista alottelin tänään...

 Täällä blogissakin on ollut puhetta juoksemista ja uusimmassa Fitissä olikin just sopivasti juttua siitä.

 Mut oikeesti mun sydäntä lähinnä on kaikki hömppälehdet. Ja ei nois aurinkokuivatulla tomaatilla ja mozzarellalla maustella sulatejuustolla höystetyissä cracoteissakaan(täysjyvä) mitään vikaa ollut...;D


Tän päivän sisältö on ollu aika pitkälti lehdet, tv ja kone. Mut huomenna taas reippaana treenaamaan, mä ihan jo kaipaan sitä tunnetta mikä liikunnasta tulee! Love it!:)

Saatoin muuten rakastua uudelleen Scandinavian music grouppiin Elokuu -leffan ansiosta, johon itse herra J.Melasniemi on musiikit (erittäin onnistuneesti) sommitellut.


Scandinavian Music Group - Vieläkö soitan banjoa?


Scandinavian Music Group - Hölmö rakkaus


Scandinavian Music Group - Ylpeä sydän

Ainiin! Päivän paras uutinen on se, että Tuomo Ruutu vahvistaa leijonia MM-kisoissa! Anteeks, äitiki sano, että ei toi oo nii iso juttu, mut mulle se on tosi HUGE, koska leijonat ei oo mitään ilman Tuomoa.:D

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onko toi company hyvä lehti? :) mihin se olis sun mielestä verrattavissa?

emilia kirjoitti...

HEI IHANAA TOINEN TUOMO-FANI ! Leijonat ei ole mitään ilman Tuomo Ruutua ;) Kauhea kun ahdistaa vaan se kun oon nyt siis Saksassa vaihtarina eikä kaikki Suomen pelit varmana näy täällä tv:stä ja mun täytyy nähdä ne koska jääkiekko = <3 mutta ehkä mä keksin keinon. Ja ens vuonna onneks pääseeki ite paikan päälle!

+ että mä tykkään tästä blogista, en ees tiiä miksi! Oot vaan jotenki tosi symppis (kirjotin eka et tsemppis..) ja saan motivaatiota tästä :D Ei mulla muuta!

- Emilia

nanne kirjoitti...

oletko kokeillut nutrilett -keittoja? niillä saa hyvin tiputettua ylimääräisiä kiloja. tiedän, etteivät ne maistu kovin erikoisilta tai mitään, mutta aina sellaista hetken kestää unelmakropan tähden;)

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
No on se niin hyvä, et kyllä se aina välillä tulee ostettua. Sisältö on aika samantapasta kuin esim. Cosmossa..:)


emilia,
Näkyiskö yle-areenasta? Ne pelithän taitaa aina välillä näkyy ihan suorinakin sieltä?:) Mut tosiaan, ens vuonna pääsee ihan paikan päälle, jeeei!

Ihan super mukava kuulla, kiitos! :)


nanne,
No kerran yritin kokeilla, mut se maku oli jotain aaaaaivan kuvottavaa.:D Kyseessä oli tomaattipasta. Ja mä yritän jotenki saada kiinni ihan sellasista perusterveellisestä ruokavaliosta ni siks koitan välttää kaikkii vippaskonsteja, mut toisaalta saa nyt nähä mitä kaikkee tuun yrittämään..:))