tiistai 5. huhtikuuta 2011

Kesää kohti

Oi vitsit, ku ulkona on ihana ilma! Jotenkin osaan arvostaa tätäkin aurinkopäivää paljon enemmän eilisen harmaan sadesään jälkeen, joka tosin sekin vei kohti kesää sulattamalla lumia. Ja kun lumet ja jäätiköt sulaa, ois paremmat mahdollisuudet pysyä pystyssä myös juostessa. (Ja muutenkin mukavampaa, kun lenkkarit ei oo heti ihan litimärät). Mua siis kiinnostais oikeestaan todella paljon aloittaa juokseminen, mutta mä en oikein tiedä miten. Totta kai mä tiedän, että senkus vaan laitan jalkaa toisen eteen ja menen lujempaa kuin kävellessä, mutta mulla ei todellaakaan ole kovin hyvä kestävyyskunto ja juoksu on aika vieraslaji mulle. Edelliseen blogiin mä sain todella hyvän linkkivinkin, josta löytyi sellanen ohjelma, jota noudattamalla juostu matka kasvoi kokoajan kunnon kohentuessa. Huono juttu tässä on se, että mä en enää löydä sitä sivustoa mistään. Saa vinkata, jos tiedätte kyseisen sivuston tai jotain vastaavaa..:)


Nyt mä lähden taas salille treenaamaan ja sen jälkeen uimaan!Palaillaan.:)

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hei, laita mulle meiliä osoitteeseen likealady@windowslive.com
Mulla on koneella yks juoksuohjelma, voin laittaa sen sulle :)

Tiina kirjoitti...

http://www.pori.fi/material/attachments/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11vkoa.pdf

Bella kirjoitti...

Kiitos molemmille!:)