tiistai 5. huhtikuuta 2011

Hyvä fiilis

Sanon viel kerran, et ompahan ihana ilma! Hiuksetkin kuivu kotimatkan aikana, vaikka uimahallilta lähtiessä tilanne oli se, että vastaantulijat varmaan ajatteli mun kaatuneen vesilätäkköön pää edellä. (En jaksanu jäädä kuivailemaan hiuksia kuivaimella, ku eläkeläiset oli vallannu koko uimahallin). Siellä uimahallissa, missä käyn on 6 rataa ja yks niistä oli vesijuoksijoille, kaks vesijumppareille ja kaks harrastajauimareille (siis niille, jotka oikeesti treenaa) ja jäljelle jäi sit yks rata, jossa oli kuus ihmistä mukaan luettuna yks mummo, joka ois ollu hidasteena vesijuoksuradallakin(en edes liioittele). Oli siis aika tiiviit tunnelmat, mutta 60+ vesijumppareiden taustamusa kevens vähän tunnelmaa..:D

Esim. tällästa oli tarjolla:

atb - ecstasy

Uiminen on ihanaa. Se on jotenki niin kevyttä, vaikka se onki tosi tehokasta ja koko kehoa kiinteyttävää liikuntaa. Mä ootan jo ihan innoissani, että pääsen mökkirantaan uimaan ja ruskettumaan, ku toi kloorivesi ei ole ihan mun juttuni.

Tänään on tullu siis uimisen lisäks myös käytyä salilla, jossa mä eksyin myös 10minuutiks juoksumatolle, oli siistii! Ylitin itteni, ajattelin kaatuvani heti ja lentäväni pois koko juoksumatolta, mut onneks niin ei käyny. Nyt mä meen taas lenkille koiran kanssa tonne ihanaan kevätaurinkoon!:)

5 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Vitsit, tuli hinku päästä uimaan!! :) Mua tosin pelottaa, mitä mun hiukset tykkää siitä kloorista, että kuluukohan väri sitten kauhean nopeasti jos ryhtyisi säännöllisesti käymään. :D No joo ehkä mä innostuin jo ihan turhaan, kun varmaan kävisin siellä kerran ja unohtaisin heti! :D

Anonyymi kirjoitti...

Heh vois kyllä itsekin alottaa ton uimisen, kun sehän on tosi tehokastakin!
Onko tähän blogiin muuten tulossa kuvia edistymisestä?
Kauanko muuten uit yleensä kun uimahallissa käyt?

Bella kirjoitti...

Tiia,
Aina kantsii kokeilla! Siihen voi jäädä vaikka koukkuun!;D hihi.

Anonyymi,
Kannatan!:) Joo on tulossa. Kuvailin pienen tilannekatsauksen sillon ku vaaka näytti 96.6 ja kuvia aion täällä julkaista sitten kun paino on noin 10kiloa siitä pudonnut. Mä uin aina 30minuuttia.(:

MouMou kirjoitti...

Uiminen on ihanaa! Jyväskylässä vaan menee uimahalli keväällä remppaan.:(

Bella kirjoitti...

MouMou,
Niin se kyllä on..! Onneks kohta on kesä ni pääsee sitten luonnonvesiin uimaan eikä mihinkään klooriveteen..:)