keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

All I wanna do is sit here on my balcony

Mä olen tosi visuaalinen ihminen ja ehkä sille puolelle on myös mun lahjat painottunut. Ehkä osaksi siitä johtuen myös erilaisten kuvien ihailu on mulle tosi mieluista puuhaa. Nytkin tän uuden liikunnan täyteisen ja terveellisemmän aikakauden aikana mä olen hakenut motivaatiota ja inspiraatiota selailemalla lehtiä ja nettiä. We♥it onkin melkeimpä mun lempisivusto tällä hetkellä ja oon tosi onnellinen, että sen joskus aikoinaan bongasin. Mutta nyt mä kysyisinkin teiltä, että onko olemassa jotain muita vastaavia sivustoja?


flunk - on my balcony

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miks normaalipaino on sulle niin tärkeä? Etkö sä pysty olemaan onnellinen tässä hetkessä?

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Vastasin sulle ihan omassa postauksessaan, olisi muuten tullut aika pitkä vastaus..:)

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Vastasin sulle ihan omassa postauksessaan, olisi muuten tullut aika pitkä vastaus..:)