lauantai 9. huhtikuuta 2011

champo eli siis jumbo

Tänään mun tie vei Jumboon ja ylläri pylläri Hulluille päiville ja mä tulin ihan hulluks, vaik ei pitäny edes ostaa mitään..

Tällasta löyty. Baba de caracolia aion kokeilla raskausarpiin. Tosin mulla ne on jo nyt niin vaaleita, että en tiiä voisko toi enää häivyttää niitä yhtään enempää..

Enkä mä tietty unohtanu koukata H&M:n kautta. :D

 Siinä minä ja vähän  saatoin rakastua huppariin (etenkin sen väriin)...

...ja päätinkin ostaa myös saman värisen topin kavereineen..:)

Raskaan ostosrupeaman jälkeen oli tietty pakko mennä tankkaamaan. Ja mitäs muuta sitä Jumbossa oleillessa kuin Citymarketin patonkia ja tässä tapauksessa savulohitäytteellä. Taivaallista ja mihin hintaan (2.85€). Söin neljän aikaan ja ihan rehellisesti sanottuna oon vieläkin aika kylläinen..:D

Reissun jälkeen tulikin sitten käytyä lenkillä ja voi, että tuolla on niin kevät! Ja ihanaa kun on valosaa vielä yheksänkin aikaan. Tässä todiste:


Tällasta tänään, hauskaa lauantaita tai no sunnuntaita!:D

16 kommenttia:

emilia kirjoitti...

"Mitä ihmettä?" oli mun ekat ajatukset kun näin kuvan sun kropasta, ethän sä edes näytä lihavalta! Mä kyllä nyt ihan järkytyin, luulin noiden painolukemien perusteella jotain ihan muuta :D

Bella kirjoitti...

emilia,
haha.. oon kuullu ton aika monelta, jolle oon uskaltanu avautuu mun painosta..:D Ja mun vaaka on harmi vaan ihan ehjä..:P

Carol kirjoitti...

Näytät tosi kauniilta, ultimaton hot!!!

veera kirjoitti...

Mulla ihan sama reaktio ku emilialla :o Ite oon totaalisen suuttunu puntarille ja oon alannu käyttää myös mittanauhaa.

Anonyymi kirjoitti...

Olin tulossa sanomaan ihan samaa, että sähän näytät noissa hupparikuvissa ihan normaalilta/hoikalta.

Anonyymi kirjoitti...

Mulla sama reaktio kuin muillakin! Näytät tosi hyvältä, oikeesti :-)

Bella kirjoitti...

Carol,
Hehe, kiitos.:)


Veera,
Nii puntari ei kyl oikee aina tunnu kertovan koko totuutta, mutta kyllä multa niitä senttejä löytyy. Sitä paitsi kyllä mä kuitenkin joudun sen puntarin osottaman lukeman joka päivä mukana raahaamaan, niin ois se kivempi et se ois vähän vähemmän..:D


Anonyymi,
Nojaa.. Mutta kiva jos oot sitä mieltä, tosin ylipainoa löytyy kyllä silti.:)


Anonyymi,
Voi kiitos. Kiva kuulla:)

Anonyymi kirjoitti...

ssun roppa on aivan ihana!ootko pian laittamassa lisää kuvia? Esim ilman hupparia.
mun yks kaveri veikkas ton kuvan perusteella et painat 65-70 kiloa!
ja samaa vois kyllä varmaan moni luulla jos ei oikeeta painoas tiedä.
semppiä tosi palion!!

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Onhan se tollee vaatteet päällä ihan jees:D Enpä osaa sanoa.. Ainakin sit ku painan about 85 ni lupaan laittaa editymiskuvia. (Mulla on koneella kuvia, jotka on otettu kun painoin 96.6..:P). Oho, oispa kiva oikeesti painaa ton verran.. Kiitti, sitä tarvitaan!:)

Anonyymi kirjoitti...

iiiihana postaus kun näin paljon itse ottamiasi kuvia!:-D
paljon kivempaa kateltavaa kun netistä otetut kuvaset.

Janita kirjoitti...

Moi! On pakko kommentoida kun nyt ekan kerran eksyin sun blogiin. Luin ton kuvauksen, että "pyrkimys kohti normaalipainoa". Ja sit näin ton kuvan, missä sulla on pinkki huppari päällä. Ja sähän näytät tosi hyvältä ja et ollenkaan liian lihavalta! :) Painohan ei aina kerro totuutta vaan peili :)

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Hihi kiitos! Onhan se varmasti niin varsinkin lukijan näkökulmasta..:)

Janita,
Niinhän se vähän menee, oikeessa oot. Mutta harmittavasti se paino kuitenkin rasittaa fyysisesti, joten jo siitäkin syystä normaalipaino on tavote, jota kohti tässä kovasti yritän pyrkiä.:)

Anonyymi kirjoitti...

Rakastuin tuoho huppariin!! :o
JA SUN KROPPA ON IHANA! :O
joo ja perhana mulla tuli nälkä ku katoin tota patonkia..

Bella kirjoitti...

saramariajosefina,
Toi huppari on kyl kieltämättä tosi ihana!:) Ja mun kroppaki on iha ok omastakin mielestä, mut kiva et se on sun mielestä ihana, hihi.:> Patonki oli namiiiii!;D

Anonyymi kirjoitti...

Mun on pakko sanoo näi, että sä et näytä nii isolle kun sun paino kertois, iha oikeesti :D

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Nii..No mut oon mä silti iso ja haluun saavuttaa normaalipainon iha jo terveydenki takii (ei pelkästään ulkonäön vuoksi).:)