perjantai 8. huhtikuuta 2011

Mitähän tähän laittais...?

Eilinen ilta oli jotain ihan tajutonta, mahtavaa! Sain super hyvän paikan lavan vierestä ja pystyin koskemaan Enriqueen ja lähetin sille jopa lentosuukon, johon sain vastauksen. Mut arvatkaas mitä, tähänkin aiheeseen pystyy vetämään mukaan laihduttamisen. Nimittäin sillä hetkellä, kun Enrique kysyi kuka haluaa lavalle, mä viittasin (ei, en ollut ainut) ja Enrique pysähty mun eteen ja viitto käsillään mua tulemaan luokseen ja sano, et c'moon c'moon.. No mitä mä teen? Jäädyn ihan totaalisesti ja alan miettii, et en mä LÄSKI pääse mitenkää sinne lavalle eikä ne järkkärit jaksa nostaa mua. OH NO! Perhana, nyt harmittaa. No ei auta muuta ku mennä eteenpäin ja toivoa, että mä olisin ens keikalla (toivottavasti mahd. pian) kevyempi. Mutta tuskimpa tollasta once in a lifetime tilannetta silloin enää eteen tulee. Mun paikkakin oli jo niin tajutonta mäihää, et huhuhu. Mut ihan paras keikka ikinä oli joo ja koko rahan arvonen!:)

Sit tähän päivään.. Sen jälkeen kun pääsin sängystä ylös yritin kovasti mennä keittiöön ja tehä jotain aamupalaa, mut ei uponnu. Olin jotenki niin toisessa maailmassa eilisestä keikasta johtuen.:D No lähin sit tyhjällä vatsalla salille ja olihan se aika tukkosta. Sieltä menin suoraan uimaan ja sen jälkeen kyl itketti mun hiusten kohtalo. Kloori ei taida tehä kovin hyvää jo valmiiks vähän heikossa hapessa oleville hiuksille... Oonks mä ainut, jonka hiukset ei ihan tuu juttuun klooriveden kanssa?


Nyt tällasta. Idea kanelin käyttöön ihanan aurinkoisen Xenian blogista.:) Namm! Ihanaa perjantai-illan jatkoa!

8 kommenttia:

Eileen kirjoitti...

Ihanan näkönen annos! Voisin itsekin tehdä jotain tollasta :)

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hienoa, että tajusit pikkusen lisätä kalorimäärää ja suunnitella oikeasti terveellistä ruokavaliota! Tolla tavalla ne tuloksetkin tulee pysymään. Tuskin kukaan pystyy laihdutusprojektia vetämään läpi ilman repsahduksia, siinä se luonteenlujus testataankin, että kuka pystyy vielä repahduksen jälkeen jatkamaan.

Itse olen huomannut, että pahimpaan makeanhimoon hyvä ja kohtuu terveellinen herkku on sulattaa muutama pala tummaa suklaata ja sekoittaa se pieneen määrään kuohukermaa ja rasvattomaan jogurttiin. Tarvittaessa boostaan vielä ripauksella kaloritonta makeutusainetta. Suklaan voi korvata marjoillakin toki. Vie makeannälän olematta kuitenkaan ihan järjetön kaloripommi.

Tsemppiä edelleen jatkoon!!!

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon käyttäny jo vuosia uimahattua aina uidessani kloorivedessä! Ihan jo hiusten hyvinvoinnin takia ja sitten värin pysyvyyden vuoksi. Siis en sellasta mummojen suihkumyssyä vaan ihan sellasta kilpauimareittenki käyttämää :D Ja ei tarvi ees kastella hiuksia koko uimahallireissun aikana niin säästyy aikaaki!

emilia kirjoitti...

Voi oon niin kateellinen, että pääsit sinne Enriquen keikalle! Ja varmasti harmittaa ettet sinne lavalle päässyt, mutta silti kyllä mä oisin jo ihan onnessani noista lentopusuista sun muista ;) Mun hiukset ei kans tykkää kloorista yhtään ja no semmonen uimalakki varmaan olis paras ratkastu, mutta mä en vaan osaa käyttää semmosia! En nyt tosin kauhean usein uimassa käykään niin en osaa tuohon neuvoa. Mulla on nimittäin aika useasti itelläki kauheita itsetunto-ongelmia kropan kans ja tekis mieli uidakin, mutta kerran uskaltauduin uimahalliin ja tuli just semmonen tunne että "yäk oon ruma ja lihava ja kaikki kattoo mua" :( Eikö sulle tuu koskaan tollasia mietteitä? No, ehkä mäkin rohkenen sinne uimahallille vielä kun uinti on kuitenkin niin mukavaa ja hyödyllistä liikuntaa.

Vielä pitää sanoa, että oon kyllä sun blogin suuri fani jo vaikket ole kauaa edes kirjoitellut! Vaikutat ihan hirmumukavalta ja mun pitäis itsekin vähän laittaa elämäntapoja parempaan järjestykseen niin tästä aina saan itseäkin tsempattua. Jatka siis samaan malliin :)

- Emilia

Bella kirjoitti...

Nancy-Oliver,
Näytti hyvältä ja myös maistu!:) Ite laitoin tohon AllBran -muroja, omenan, vaniljajoqurttia ja sit ripauksen kanelia..:)


Anonyymi,
Kiitos tsemppaavasta kommentista, niin ja herkkuvinkistä myös!:)


Anonyymi,
Niin kyl sellasia näkee aika monella, mut en jotenki ite osaa yhtää pitää sellasta päässä:D Meillä nimittäin ois sellasia kotona, mut en tiiä miten ensinnäkin saisin mun hiukset ängettyy sinne sisälle:D


emilia,
Nii kyl oon tosi onnellinen siit paikast minkä sain siel ja mitä kaikkee sain keikan aikana kokee..:) Uimalakki ei oo yhtää munkaan juttu.. En vaa osaa käyttää sellasta, ahistaa:D Ei mulle oikeestaan tuu tollasta fiilistä, ku mä vaan meen suoraan altaasee, uin sitä 30min päästä päähän ja sit nopee suihkuu:D Ei siin kukaa kerkee näkee siel hallin puolel mun makkaroit kovin tarkasti ja suihkutilois on yleensä pelkkiä lepposia mummoja:) Kantsii ihmeessä mennä kokeilemaan, uiminen on tosi jees jos tota hiusongelmaa ei lasketa..:D

Oi, tosi kiva kuulla, että oot tota mieltä!:) Kiitti!

Anonyymi kirjoitti...

Pystyy sitä käyttämään ihan pitkilläkin hiuksilla, itellä on hiukset melkein alaselkään asti ja hyvin toimii! Laitan vaan kireen ponnarin ja kiepautan sen nutturalle hatun alle :)

Anonyymi kirjoitti...

mun kaveri oli siellä lavalla eikä sekään nyt mikään superlaiha oo että ei sun olis tarvinnu hävetä! mutta toivottavasti oli hyvä keikka :)

ja tosiaan, komppaan tuolta ylempää tullutta neuvoo; käytä uimalakkia! niitä löytyy vaikka minkä värisinä, helppo laittaa päähän, oikeen kokoisena pysyy hyvin ei tosiaan tarvii kastella edes hiuksia jos ei halua. :) hyväks todettu muutaman kilpauintivuoden aikana! eikä ne edes kiristä. :D

Bella kirjoitti...

Anonyymi,
Niinno pitäis kai vaan kokeilla.. Se ois hyvä ratkasu mun ongelmaan..:)


Weightloser,
Oli joo tosi jees keikka, ihanin ikinä. Ja vaikka en mennykkää niin silti super ihana! (Mä en siis missannu sitä Heroa vaan sen ekan kerran, kun siellä lavalla oli porukkaa). Ja kyllähän mä sen järjellä ajateltuna tiedän, että eihän siinä mitään häpeemistä olekaan, mutta kun se tunne puskee sieltä alitajunnasta siinä silmänräpäyksessä ohi menevässä sekunnissa niin peli on menetetty siltä osin.

Jeps, pitäis kai oikeesti vaan käyttää uimalakkia..:)