torstai 7. huhtikuuta 2011

Heartbeat

Eilinen oli mulle todellinen lazy day ja mua harmitti se varsinkin eilen illalla. Mutta tänään salilla treenatessa mä tajusin, että oikeastaan se oli tosi arvokas päivä, sillä mä tajusin miten liikunnasta on tullut mulle jo näin lyhyessä ajassa tosi tärkeä osa elämää. Eilen illalla olo oli tosi vetämätön, kun koko päivänä ei ollut tullut tehtyä mitään liikunnallista. Ja sen lisäksi se, että sorruin syömään otti päähän. Mutta oikeastaan sekin oli vaan hyvä juttu. Mä nimittäin huomasin, että treeni kulki paremmin, kun kroppa oli saanut enemmän energiaa. Treenin jälkeen mä kipasin Prismaan ja tuntu iha siltä kuin mulle ois avautunu ihan uusi maailma. Kaupassa on niin paljon terveellisiä, mutta silti herkullisia juttuja myytävänä, että mulla ei ollut edes tänään aikaa tutustua niihin kaikkiin. Täytyy mennä joku päivä ihan tarkoituksella tutkimusretkille ruokahyllyjen ihmeelliseen maailmaan. Jo tänään multa jäi aika moni juttu ostamatta ihan vaan siksi, että olin pyörällä liikenteessä.


Sain kuitenkin kassillisen tavaraa haalittua ja tässä sisältö:
Noi All bran murot on tosi jees! Noi suklaisetkaan ei ole sen epäterveellisempiä kuin ne ihan perus Regularitkaan. Ja niitä voi käyttää myös smoothieihin, joita mä alankin taas vääntämään heti, kun saan kaivettua mun blenderin jostain esiin. Ajattelin myös opetella juomaan teetä..:D Suklainen sopii aika hyvin makeannälkään..;) + toi kookossuihkusaippua on ihan parasta, pesee toivottavasti myös kloorinhajun pois uinnin jälkeen..:) Noiden lisäks ostin myös Reebokin urheilutopin, mutta kuva siitä ei nyt jostain syystä suostunu siirtymään bloggeriin. Mulla on hyvä fiilis! Voiku se välittyis edes jotenkin myös sinne puolen ruutua!:)
Ja tällasta mä äsken söin. NAM! Nyt jaksaa lähtee katsomaan ENRIQUEEE!:D

Toivon että meno ois vähintään yhtä mahtava kuin viime kerralla, jolloin en tosin itse ollut paikalla:





Tänään tätä livenä! IIIK! Nyt pitää juosta juna-asemalle, terveee!:)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka! Löysin blogisi vasta, mutta lisäsin sen heti seurattavaksi. En kärsi itse ylipainosta, mutta kirjoituksesi motivoivat ihanasti myös terveellisen elämäntavan säilyttämiseen. Jatka samaan malliin, ja tuhannesti tsemppiä tavoitteidesi saavuttamiseen! :)

Carol kirjoitti...

Munkin pitää vetää napa täyteen ennen salille lähtöä, muuten ei tule mitään:)

Bella kirjoitti...

Saana,
Voi kiitos, kiva että löysit tänne!:)

Carol,
Joo tuli tosiaan huomattua mikä ero siinä on, että tankkaako vai eikö tankkaa ennen salia..:P