tiistai 12. huhtikuuta 2011

Nyt turvottaa

Söin vähän huonosti (liikaa) ja nyt turvottaa. Ja ei, tähän ei nyt Activiat auta. Mä oon yrittänyt nyt muutamana päivänä syödä vähän runsaammin (n.1500kcal/pvä), koska sain mun kropan säästöliekille mun typerällä kitudieetillä ja tänään mä sit söin ehkä vähän liikaakin treenin jälkeen, ja vieläpä leipää. Joo'o,  tän päivän kohalla ruokapäiväkirjassa lukee isolla ERROR, ei mulla muuta tästä.:D Eipä kai tässä auta muu kuin jatkaa terveellisesti ja sopivasti syömällä, vaikka vaaka nyt tällä hetkellä ei oo mun kaverilistalla. Kyl se paino taas joskus varmaan tippuu, ei täs ole mikään kiire. Kunhan itse tiedän tekeväni töitä elintapojen parantamiseksi. No okei, onhan tää ihan pepusta, että vaikka kalorivajetta jääkin ihan reilusti (ei kuitenkaan liikaa) niin silti mun paino vaan nousee! Tänä aamuna 93,4kg. Mitä? No olihan ton kitudieetin aikana tiputetut kilot tietenki ihan liian nopeesti pudotettu ja nyt sit vissiin makselen veroja siitä. Mä oon aina ollu sellanen, et asiat pitää oppii kantapään kautta (kyllä pakkasella kieli kiinni lipputangossa 6-vuotiaana) ja tää asia näköjään vaan kuuluu samaan sarjaan.


Mä lupasin blogin alkumetreillä olla rehellinen, joten tämäkin postaus tuli kirjoitettua. En mä itse edes jaksais lukea sellaista laihdutusblogia, jossa jokainen päivä ois yhtä aurinkoa ja jatkuvaa onnistumista, koska se ei vaan vois olla totta. Mulle tää päivä tai oikeestaan iltapäivä oli aika fail, mutta se kuuluu laihduttamiseen. Huomenna paremmin.:)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hee ihan pakko sanoo nyt tää (oon miettiny jo useemminki, mut en muistaakseni oo sanonu) siis niin, sun kirjotustyyli on jotain niin ihanaa ja ihailtavaa! :-D
Ykskään sun postaus ei oo koskaan ollu tylsä! Aina näitä on tosi mukava lukee..
hymy perseessä luen sun postauksia, ku aina jotain sellasta hymyilyttävää näissä on, sulla vaan on yksinkertasesti sana hallussa! :D

Bella kirjoitti...

sarajosefina,
Haha, super kiva kuulla! :D En mä kyl ite huomaa mitään erikoista mun teksteisssä ja välil mietin et ei herran jumala mitä mä taas kirjottelen. Yleensä se menee niin, että kirjotan vaan jotain sillee kerralla vaan valmiiks ja painan julkase-nappia ja that's it. Mutta kiva, että silläkin tavalla syntyy ihan luettavaa tekstiä.:)